Notify Message
Forums
Page 1
Search
#13656777 Feb 15, 2018 at 07:07 PM · Edited 1 year ago
Alpaka Infor...
5 Posts
REGULAMIN GILDII ALPAKI HORDY


Postanowienia poniższego regulaminu dotyczą każdego członka gildii bez względu na płeć, wiek, rangę i status społeczny. Dołączając do gildii - akceptujesz regulamin. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z konsekwencjami takimi jak: zmiana rangi tymczasowo lub długotrwale ('Niegrzeczna Lama', czyli 'karniak'), usunięcie z eventów gildiowych, w skrajnych przypadkach - opuszczenie naszej gildii.

W przypadku nieporozumień między dwoma graczami, jeśli jedna ze stron zainteresowanych chce to zgłosić, powinna zrobić screena z rozmową/przewinieniem, a następnie skontaktować się z jednym z oficerów. Zachęcamy jednak do bycia dorosłymi Alpakami i rozwiązywania swoich problemów samodzielnie. Bez użycia przemocy.

Skład oficerski gildii:
  1. Plamcia - Alpaka GM (Guild Master)
  2. Peaberry - Alpaka Alfa (Officer)
  3. Hiira - Alpaka Alfa (Officer)
  4. Elggun - Alpaka Officer (Officer)
  5. Hamern - Alpaka Officer (Officer)



I. Struktura gildii

&1. Gildią zarządzają Alpaka GM i Alpaki Alfa. Decyzje podjęte przez alfy i gm-a są nieodwołalne. W sprawach dotyczących gildii Alfy i GM podejmują decyzję
po zapoznaniu się z zdaniem Oficerów, jednak decydującym głosem są GM i Alfy.

&2. Liczba Oficerów może ulec zmianie w razie potrzeby.

&3. Guild Master mianuje i odwołuje oficerów. Decyduje też o strukturze banku gildiowego. W przypadku powstawania grup rajdowych wskazana jest super wizja GM-a. Nie ma on jednak wpływu na progres lub strukturę grupy rajdowej (loot system, miejsce w grupie itd). O tym decyduje Raid Leader.

&4. Oficerowie to mianowani gracze-weterani, którzy poza tym tytułem maja szereg innych obowiązków takich jak - uzupełnianie notek oficerskich, mianowanie i przyjmowanie nowych członków gildii, pilnowanie porządku na gchacie, udzielanie rzetelnych informacji o gildii i jej strukturze, a także poszukiwanie nowych członków poprzez Trade Chat, General Chat oraz innymi sposobami. Oficerów mianuje GM i również on może ich odwołać, zarówno sam jak i na wniosek innych graczy. Officerowie są także moderatorami Grupy na FB.



II. Guild Chat

&1. Guild chat jest powszechnie dostępny dla wszystkich gildiowiczów, alpaki z rangą "Niegrzeczna Lama" tymczasowo nie mogą korzystać z gchatu.

&2. Na gchacie obowiązuje zakaz używania okresleń i słów powszechnie przyjętych za obraźliwe, wulgarne i ofensywne w stosunku do innych graczy (czyli można powiedzieć "kurła", ale nie "o ty kurło"). W przypadku stosowania przez kogokolwiek takich określeń w odniesieniu do innej alpaki - niezależnie od rangi - zostaje przyznawany ban w postaci rangi 'Niegrzecznej Lamy', na czas 24, 48 lub 72h.
Apelujemy o zdrowy umiar - nie chcemy zabraniać przeklinania całkowicie, ale nie mamy też ochoty taplać się w bagnie (alpaki nie lubią). Nie jesteśmy na Burning Legionie, jeśli ktokolwiek będzie nadużywał wulgaryzmów w subiektywnym rozumieniu któregokolwiek oficera, zostanie wyciszony z guild chata na 48 godzin bez ostrzeżenia.

&3. Guild chat służy do komunikacji. Zbyt prywatne/osobiste rozmowy powinny zostać przeniesione na 'whispy', rozmowy prywatne lub kanał rozmów na jednym z komunikatorów głosowych.

&4. Zabrania się używania na guild chacie wielokrotnego używania tych samych fraz (spamowania) oraz używania adonów spamujących powitania, pożegnania i gratulacje.

&5. Jeśli Alpaka zostaje wyciszona z guild chata kilkakrotnie lub jeśli Oficerowie i GM uznają, ze użytkownik jest zbyt agresywny by w ogóle dawać mu kilka szans, zostaje usunięty z gildii.


III. Zasady Rajdów

&1. O zasadach raidów decyduje Raid Leader i Co-Raid Leader. Oni dobierają grupę, uczestników i rezerwę rajdu, wysyłają zaproszenia na raid, zajmują sie przyznawaniem lootu. Ostateczne decyzje podejmuje Raid Leader.

&2. Każda Alpaka Rajder ma obowiązek akceptować rajdy w kalendarzu w grze. O planowanej nieobecności należy powiadomić Raid Leadera (whisp, mail w grze) oraz zaznaczyć w kalendarzu "Declined". Z nieobecności nieplanowanej należy się krótko wytłumaczyć.

&3. W trakcie pulla na komunikatorze głosowym nie rozmawiamy o "pierdołach". Odzywa się Raid Leader, healerzy, wyznaczone osoby. Na trashu można rozmawiać o czym się chce, jednak po ready checku przed każdym bossem należy zachować cisze i dać się wypowiedzieć Raid Leaderowi.

&4. Każda Alpaka Rajder powinna zadbać o wyposażenie swojego sprzętu w gemy i enchanty, natomiast swojego plecaczka w potki, flaski, jedzenie, runy.

&5. Rajdy odbywają sie we wtorki i piątki w godzinach 20:00-23:00 z jedną 15 minutową przerwą mniej więcej w połowie trwania rajdu.

&6. Alpaki spowalniające grupę mogą zostać poproszone o odpoczęcie na zielonej trawce do następnego rajdu; nie powinny się o to obrażać i są mile widziane w kolejnym dniu rajdowym.



IV. Rangi gildyjne

  1. Alpaka GM (GM - Guild Master)
  2. Alpaka Officer
  3. Alpaka Rajder
  4. Alpaka
  5. Młoda Alpaka
  6. Al(t)paka
  7. Niegrzeczna Lama - karniak, wyciszenie z guild chatu


Ranga nie ma znaczenia w przypadku wspólnej gry. Każdy gracz jest taka sama alpaka i należy mu sie taki sam szacunek jak każdemu innemu.

Niegrzeczna Lama - nakłada jednocześnie bana na gchat, na czas określony przez osobę banujaca (Officera/GMa), jednak decyzja ta musi być uzasadniona i zatwierdzona przez skład officerski.

VII. Komunikator głosowy.

&1. Alpaki Hordy udostępniają komunikator głosowy Discord - dostępny dla każdego gildiowicza. Zachęcamy do używania go nie tylko podczas rajdów, żeby nie był pusty, smutny i marnujący się.

&2. TS może być używany jako narzędzie do zwykłych pogaduch. Na kanale gildiowym TS dopuszczalne jest przeklinanie i używanie słów typu wulgarnych i niecenzuralnych, jednak wszystko z umiarem - nie wyzywamy innych alpak, podobnie jak na gchacie.

&3. W sprawie funkcjonowania komunikatora należy komunikować się z administratorem Plamcia lub Hammern.


VIII. Postaci w gildii

&1. Gracz w gildii może posiadać poza mainem 50 altów.

&2. Postać zostanie usunięta z gildii po 6 miesiącach offline, chyba ze zostanie zgłoszona przerwa, wtedy czas do usunięcia, może zostać wydłużony.

&3. Nieaktywne alty będą usuwane z gildii po 3 miesiącach offline z możliwością ponownego dodania do gildii.

&4. W przypadku gdy któryś z członków postanowi wyjść z gildii swoim mainem, jego alty mogą zostać usunięte.


IX. Postanowienia końcowe.

&1. Sugestie dotyczące usprawnienia regulaminu, spraw gildyjnych lub komunikacji należy kierować do Oficerów.

&2. Regulamin może ulec zmianie.
+2
Page 1