Notify Message
Forums
Page 1
Search
#13656777 Feb 15, 2018 at 07:07 PM · Edited over 1 year ago
Alpaka Infor...
5 Posts
REGULAMIN GILDII ALPAKI HORDY


Postanowienia poniższego regulaminu dotyczą każdego członka gildii bez względu na płeć, wiek, rangę i status społeczny. Dołączając do gildii - akceptujesz regulamin. Nieprzestrzeganie regulaminu wiąże się z konsekwencjami takimi jak: zmiana rangi tymczasowo lub długotrwale ('Niegrzeczna Lama', czyli 'karniak'), usunięcie z eventów gildiowych, w skrajnych przypadkach - opuszczenie naszej gildii.

W przypadku nieporozumień między dwoma graczami, jeśli jedna ze stron zainteresowanych chce to zgłosić, powinna zrobić screena z rozmową/przewinieniem, a następnie skontaktować się z jednym z oficerów badz GMek. Zachęcamy jednak do bycia dorosłymi Alpakami i rozwiązywania swoich problemów samodzielnie. Bez użycia przemocy.

Skład oficerski gildii:
  1. Hiira - Alpaka Alfa (Guild Master)
  2. Peaberry - Alpaka Alfa (Guild Master)
  3. Elggun - Alpaka Officer (Officer)/ Raid Leader (Leader grupy raidowej)
  4. Hamern - Alpaka Officer (Officer)
  5. Plamcia - Alpaka Officer (Officer)
  6. Davvka - Alpaka Officer (Officer)



I. Struktura gildii

&1. Gildią zarządzają Alpaki Alfa (GM). Decyzje GM są nieodwołalne. W sprawach dotyczących gildii GM powinny kontaktować się i sugerować zdaniem Oficerów, jednak decydującym głosem są same GM.

&2. W zarządzie Alpak Hordy mamy 2 Guild Masterki i 4 Oficerów. Liczba Oficerów może ulec zmianie w razie potrzeby.

&3. Guild Master mianuje i odwołuje oficerów. Decyduje też o strukturze banku gildiowego. W przypadku powstawania grup rajdowych wskazana jest superwizja GM-a. Nie ma on jednak wplywu na progres lub strukturę grupy rajdowej (loot system, miejsce w grupie itd). O tym decyduje Raid Leader.

&4. Oficerowie to mianowani gracze-weterani, którzy poza tym tytulem maja szereg innych obowiazków takich jak - uzupelnianie notek oficerskich, mianowanie i przyjmowanie nowych czlonków gildii, pilnowanie porzadku na gchacie, udzielanie rzetelnych informacji o gildii i jej strukturze, a takze poszukiwanie nowych czlonków poprzez Trade Chat, General Chat oraz innymi sposobami. Oficerów mianuje GM i równiez on moze ich odwolac, zarówno sam jak i na wniosek innych graczy. Officerowie sa takze moderatorami Grupy na FB.



II. Guild Chat

&1. Guild chat jest powszechnie dostępny dla wszystkich gildiowiczów, alpaki z rangą "Niegrzeczna Lama" tymczasowo nie mogą korzystać z gchatu.

&2. Na gchacie obowiązuje zakaz używania okresleń i słów powszechnie przyjętych za obraźliwe, wulgarne i ofensywne w stosunku do innych graczy (czyli można powiedzieć "kurła", ale nie "o ty kurło"). W przypadku stosowania przez kogokolwiek takich okresleń w odniesieniu do innej alpaki - niezależnie od rangi - zostaje przyznawany ban w postaci rangi 'Niegrzecznej Lamy', na czas 24, 48 lub 72h.
Apelujemy o zdrowy umiar - nie chcemy zabraniać przeklinania całkowicie, ale nie mamy też ochoty taplać się w bagnie (alpaki nie lubią). Nie jesteśmy na Burning Legionie, jeśli ktokolwiek będzie nadużywał wulgaryzmów w subiektywnym rozumieniu któregokolwiek oficera, zostanie wyciszony z guild chata na 48 godzin bez ostrzeżenia.

&3. Guild chat służy do komunikacji. Zbyt prywatne/osobiste rozmowy powinny zostać przeniesione na 'whispy', rozmowy prywatne lub kanał rozmów na jednym z komunikatorów głosowych.

&4. Zabrania się używania na guild chacie wielokrotnego używania tych samych fraz (spamowania) oraz używania adonów spamujących powitania, pożegnania i gratulacje.

&5. Jesli Alpaka zostaje wyciszona z guild chata kilkakrotnie lub jeśli Oficerowie i GM uznaja, ze uzytkownik jest zbyt agresywny by w ogóle dawac mu kilka szans, zostaje usuniety z gildii.


III. Zasady Rajdów

&1. O zasadach raidów decyduje Raid Leader i Co-Raid Leader. Oni dobieraja grupe, uczestników i rezerwe rajdu, wysylaja zaproszenia na raid, zajmuja sie przyznawaniem lootu. Ostateczne decyzje podejmuje Raid Leader.

&2. Kazda Alpaka Rajder ma obowiazek akceptowac rajdy w kalendarzu w grze. O planowanej nieobecnosci nalezy powiadomic Raid Leadera (whisp, mail w grze) oraz zaznaczyc w kalendarzu "Declined". Z nieobecnosci nieplanowanej nalezy sie krotko wytlumaczyc.

&3. W trakcie pulla na TSie nie rozmawiamy o pierdołach. Odzywa sie Raid Leader, healerzy, wyznaczone osoby. Na trashu mozna rozmawiac o czym sie chce, jednak po ready checku przed kazdym bossem nalezy zachowac cisze i dac sie wypowiedziec Raid Leaderowi.

&4. Każda Alpaka Rajder powinna zadbać o wyposażenie swojego sprzętu w gemy i enchanty, natomiast swojego plecaczka w potki, flaski, jedzenie, runy.

&5. Rajdy odbywają sie we wtorki i piątki w godzinach 20:00-23:00 z jedną 15 minutową przerwą mniej więcej w połowie trwania rajdu.

&6. Alpaki spowalniające grupę mogą zostać poproszone o odpoczęcie na zielonej trawce do następnego rajdu; nie powinny się o to obrażać i są mile widziane w kolejnym dniu rajdowym.



IV. Rangi gildyjne

  1. Alpaka Alfa (GM - Guild Master)
  2. Alpaka Officer
  3. Alpaka Rajder
  4. Alpaka
  5. Al-t-paka
  6. Niegrzeczna Lama - karniak, wyciszenie z guild chatu
  7. Czarna Owca - okres warunkowy po poważniejszym przewinieniu


Ranga nie ma znaczenia w przypadku wspólnej gry. Kazdy gracz jest taka sama alpaka i nalezy mu sie taki sam szacunek jak kazdemu innemu.

Niegrzeczna Lama - naklada jednoczesnie bana na gchat, na czas okreslony przez osobe banujaca (Officera/GMa), jednak decyzja ta musi byc uzasadniona i zatwierdzona przez sklad officerski.

Czarna Owca to ranga powazniejsza od rangi Niegrzeczna Lama, nakladana po powazniejszych zlamaniach regulaminu/ przewinieniach. Ranga ta ma za zadanie sluzyc jako 'okres warunkowy/probny' na przyklad po ponownym przyjeciu do gildii.

Rangę 'Czarna Owca' mozna dostac w przypadku naruszenia regulaminu, lub po prostu zachowania sie nie fair (np wyjsciu z gildii 'bo tak')


VII. Komunikator głosowy.

&1. Alpaki Hordy udostepniaja komunikator glosowy TeamSpeak3 - dostepny dla kazdego gildiowicza. Zachęcamy do używania go nie tylko podczas rajdów, żeby nie był pusty, smutny i marnujący się.

&2. TS moze byc uzywany jako narzedzie do zwyklych pogaduch. Na kanale gildiowym TS dopuszczalne jest przeklinanie i uzywanie slów typu wulgarnych i niecenzuralnych, jednak wszystko z umiarem - nie wyzywamy innych alpak, podobnie jak na gchacie.

&3. W sprawie funkcjonowania komunikatora nalezy komunikowac sie z administratorem TS - Hiira.


VIII. Postaci w gildii

&1. Gracz w gildii moze posiadac poza mainem dowolna ilosc altów.

&2. Postac zostanie usunieta z gildii po 6 miesiacach offline, chyba ze zostanie zgloszona przerwa, wtedy czas do usuniecia, moze zostac wydluzony.

&3. Nieaktywne alty beda usuwane z gildii po 3 miesiacach offline z mozliwoscia ponownego dodania do gildii.

&4. W przypadku gdy którys z czlonkow postanowi wyjsc z gildii swoim mainem, jego alty zostana usuniete.


IX. Postanowienia koncowe.

&1. Sugestie dotyczace usprawnienia regulaminu, spraw gildyjnych lub komunikacji nalezy kierowac do GMek lub Oficerów.

&2. Regulamin może ulec zmianie.
+2
Page 1